 Local / Sverige / *2765 (-20)
  Re: Klubbartikel

(...) Måste och måste... det kan ju vara bra att vara med och skriva historien ibland :v) Olof (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Lugnet.com

(...) Lugnet läggas ner!!!!!!! Vad läste du. Jag hoppas verkligen inte lugnet försvinner. (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Klubbartikel

(...) Måste jag? :P /T (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Lugnet.com

Var nått för ett tag sedan att lugnet skulle läggas ner...? Någon som har hört mer eller har en sammanfatting? Försökte läsa mig till orsaker och hur seriöst det var men jag kom inte fram till nått vettigt. (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Alternativ til ULV konkurranse?

(...) Flåklypa Grand Prix är dubbad till svenska här ;) Kanske finns på DVD med orginalspråk? (...) Något sådant. Vi använde (URL) Secret of the Tomb. (...) Är rampen bara glatt nog kan hus också flyga ;) /Tobbe snabbsvararen (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Klubbartikel

(...) Att jag var först :-) Du har ju 'sammanfattningen' av våra träffar (även om den senaste saknas där. Webmaster!?): (URL) från min första träff är givetvis flyttade: (URL) början var det ingen som pratade om att bilda en LUG, vi bara lekte, det (...) (19 years ago, 2-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: En kul bild säger mer än tusen ord.

(...) Båten är allt annat än komplett...hela akterrelingen är borta och vad jag kan se så finns inte bitarna i högen ( ganska många koniska runda gula 1x1), propellern som ligger bland bitarna drog lite i smilbanden och stegen var lite kul den (...) (19 years ago, 2-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Klubbartikel

Ooh, han va snabb, Joe Meno, han har redan svarat, och han skulle vilja ha en liten artikel om klubben till 19/8! 500-700 ord på både engelska och svenska, samt bilder, förstås. Vad tycker ni vi ska ha med? Olof (19 years ago, 2-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: En kul bild säger mer än tusen ord.

Du får nog förklara det där. Visst seglen såg konstiga ut men annars hittade jag inga fel. Fast jag håller inte på med pirat. (19 years ago, 2-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: SWELug8

(...) Jag är med! Micro-Castle låter kul. En tävling jag gärna gör om är blindbygget, jag var såå nära att vinna den! :-) Olof Dahlberg PS Jag (jag skrev på LEGOFan att jag var från Sverige) har förresten fått ett mail från BrickJournals redaktör, (...) (19 years ago, 2-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: SWELug8 + 8421 (Kranbilen)

(...) Ååååååh! Lurad igen! Att man aldrig kan lära sig, jag beställde i fredags! Men, jag kanske ändå behöver fler... Hmm. Olof (...) (19 years ago, 2-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: SWELug8 + 8421 (Kranbilen)

Jag anmäler mig och meddelar om det blir någon ändring. Någon som tänker sig kör förbi Jönköping och kan plocka upp mig?...eller dela på hyra för bil (är billös sedan någon vecka och kommer nog vara det ett tag). Dessutom kan jag meddela att 8421 (...) (19 years ago, 2-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  SWELug8

Nedanstående text kommer från Jan Kaskinen i Huddinge. Skickas genom mig då det krånglar för honom. Hej alla Legofans Dags för en ny Swelug träff för nya som gamla. Träff nummer 8 i ordningen kommer att hållas i Huddinge/Stockholm närmare bestämt (...) (19 years ago, 1-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  En kul bild säger mer än tusen ord.

Hej det poppade just upp en kul annons. (URL) texten...och kolla på bilden. ...för fler kul skratt så kan man kolla runt bland de andra annonserna...det är vissa som försöker att lägga upp gubbar i någon kul scen och sedan sälja dem med en (...) (19 years ago, 29-Jul-05, to lugnet.loc.se)

  Re: 8421 Crane Truck

(...) Den gula batterilådan var väl ute på "roadshow" någonstans kanske? Den har visst inte gjorts i annat än grått sedan 2001, enligt Peeron. Jodå, jag har en i kundvagnen på Shop@home, ska bara fundera klart vad jag ska ha till :-) man kan ju som (...) (19 years ago, 27-Jul-05, to lugnet.loc.se)

  8421 Crane Truck

Blev lite konfys när jag kollade på Legosidan... På 360-gradersbilden så har de helt plötsligt lagt dit en grå batteribox....undrar såklart varför men de hade kanske inte en tillgänglig när de skulle fota. (URL) klart är ju att man ska ha en ...och (...) (19 years ago, 25-Jul-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Alternativ til ULV konkurranse?

"Tommy Eriksson" <tommye1@NOSPAMbredband.net> wrote in message news:IJAww0.37x@lugnet.com... (...) är på (...) dansk TV (...) Danskarna gör (...) Om du ikke har sett noen Norske filmer så kan du se "Elling" eller "Detektor". To gode Norske filmer (...) (19 years ago, 8-Jul-05, to lugnet.loc.se)

  Re: .loc.se-sidan

Jag skulle ha postat en modell men den blev som bekant raderad. Jag tror jag kan återskapa den men det blir senare. Jag har spånat på en del modeller bla nått radiostyrt men har inte haft tid att börja än. Håller just på och rensar och sorterar (...) (19 years ago, 8-Jul-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Alternativ til ULV konkurranse?

(...) Jag förstår. Det blir väl att sätta sig och se en massa filmer då. Danskarna gör bra thrillers tex sekten och norskarna vet jag inget om alls. :) (...) Blindbygge!! LOL Låter hur kul som helst. (19 years ago, 8-Jul-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Fynda på Åhlens (i varje fall i Lund)

Jag och Harri tömde Åhléns i Ludvika på Designer Dinosarna (URL) för halva priset (de hade tre). Döm om min förvåning när jag såg att de var tillbaka i sortimentet till ordinarie pris!? /Tobbe (19 years ago, 7-Jul-05, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact