Subject:
8421 Crane Truck
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 25 Jul 2005 21:51:24 GMT

Blev lite konfys när jag kollade på Legosidan...
På 360-gradersbilden så har de helt plötsligt lagt dit en grå
batteribox....undrar såklart varför men de hade kanske inte en tillgänglig när
de skulle fota.

http://shop.lego.com/product.asp?p=8421&cn=48&d=11&t=5

Helt klart är ju att man ska ha en ...och några av er ska nog oxå ha...
(Såg iaf att Olof sa det någonstans här)....sedan vet jag inte om jag sa det
eller om jag tänkte föreslå en på-tid-gruppbyggnad av denna på nästa träff.

Vet någon om det finns någon regel mot att ha byggt den tidigare isf?

/Andreas

PS Försöker ha lite tid till Lego oxå i sommar men än så länge har jag mest köpt
lite delar på Bricklink....dock laddar jag...och datorprojektet är så gott som
att bara sätta ihop nu...sista delarna kom idag DS