 Local / Sverige / *2725 (-5)
  Re: inte nu igen

Ibland vet jag inte vad jag gjort för att förtjäna det liv jag har. Inte nog med att jag blev utestängd från internet i 2-3 månader pga bbb långa handläggningstider coh mitt klantande, sen hann jag bara ha datorn i några veckor innan hårddiskarna (...) (19 years ago, 3-Jun-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

(...) Tommy, Jenny hälsar och tackar för bytet. <ingen avsändare>, Jenny hälsar och tackar och är väldigt nyfiken på var det brevet kom ifrån! Om det är någon mer som vill byta bort kvinnohuvuden mot något annat så hör av er! (19 years ago, 3-Jun-05, to lugnet.loc.se)

  Re: 'REA' på Barnenshus i Borlänge (kanske på fler ställen?)

"Harri Manni" <ham@manni.se> skrev i meddelandet news:IH5JGJ.15xJ@lugnet.com... (...) Samma sak på Barnens Hus här i Eskilstuna. Tyvärr har dom inte så stort utbud... Men för den som behöver grundläggande 1x1, 1x2, 1x4 i några olika färger, så fanns (...) (19 years ago, 3-Jun-05, to lugnet.loc.se)

  Re: .loc.se-sidan

(...) Då får vi säga ett stort grattis i efterskott till Olof och hoppas att du har en trevlig dag...ska kanske försöka införa er tradition även här till nästa eller nästnästa...eller...osv...vi får se när barnen är stora nog så att man kan motivera (...) (19 years ago, 3-Jun-05, to lugnet.loc.se)

  Re: .loc.se-sidan

(...) Tja... Så här långt har jag kommit på min Catalina: (URL) Inte jättelångt :) Förresten fyller jag år idag, och, som traditionen (från förra året) bjuder, imorgon bär det iväg till LEGOLAND! Gissa om det blir shopping, det kommer nämligen att (...) (19 years ago, 1-Jun-05, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact