 Local / Sverige / *2670 (-20)
  Tävling?

Hallå eller! Kan inte nån fixa en liten tävling i nåt tema? Jag har NOLL ideer just nu.. och behöver sparkas i en viss nedre region... (Dessutom är jag rätt kass på att organisera.. njae.. egentligen inte.. men jag orkar inte ;-) Priser? Njae.. äran (...) (19 years ago, 26-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Hälp!

"Ralf Jonasson" <raffej@telia.com> wrote in message news:IFKJMu.1L8B@lugnet.com... (...) Tackar, men det löste sig idag som tur var. Lyckades få PayPal att funka äntligen. Det var tydligen jag som hade råkat flytta ett antal gånger sedan jag (...) (19 years ago, 26-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

Hmm.. ska kolla i gömmorna. Har för mig att jag skickade en "LEGO-babe" till Holland som kompensation för att jag inte hittade en kock som skulle varit med till Mr Van Ree. Han var rätt så nöjd med den. ;-) Det är väl torso, huvud och eventuellt hår (...) (19 years ago, 26-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Sökes: Kvinnliga minifiggar...

Min dotter Jenny, 6 år, tycker att vi har alldeles för mycket killar bland minifiggarna. Är det någon som har 'överskott' på tjejer, och vill byta lite grand? Jag har 25 (fräscha) blå/vita killar med 'classic smiley' och brunt och svart hår som (...) (19 years ago, 26-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Hälp!

Hej Visst.. bara att hojta till! /Ralf raffej@telia.com "Jocke" <terje029SPAMBLOCK@xpress.se> skrev i meddelandet news:IFILyp.12oI@lugnet.com... (...) slutat (...) felet (...) (19 years ago, 26-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Robot Wars

"Akira Öberg" <jackiechan_78@hotmail.com> wrote in message news:IFJy8u.33B@lugnet.com... (...) P (...) Jeg har 2, men bor litt langt unna... Men kansje vi kan bygge hver vår del og så sende dem inn til en som putter alle delene sammen ? ;) "Join (...) (19 years ago, 26-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Robot Wars

(...) Jag kan låna ut 1 till dej, Men då behöver jag låna 12st av någon annan = P //Akira (19 years ago, 26-Apr-05, to lugnet.loc.se, FTX)

  Re: Bollpump

(...) Jag hittade ett lass fotbollar ganska billigt på BrickLink, så jag slog till på hundra stycken, jag tror de har både fördelar och nackdelar; visserligen är de mycket lättare, men de är inte släta, så de hakar i överallt om man inte styr dem (...) (19 years ago, 25-Apr-05, to lugnet.loc.se, FTX)

  Re: Robot Wars

(...) 12xRCX!!!! (URL) Jag saknar elva stycken, kan någon låna ut till mig? :o) Olof (19 years ago, 25-Apr-05, to lugnet.loc.se, FTX)

  Hälp!

Ohoj! Kan någon med fungerande PayPal hjälpa mig lite? Jag behöver föra över typ $50-60 till Hong Kong, men mitt PayPal har slutat funka p.ga. nåt strul med Visa. Har väntat en vecka på att Visa, PayPal eller Nordea (beroende på vems felet är..) ska (...) (19 years ago, 25-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Robot Wars

jag tycker vi ska bygga sånna här robotar å slås med till nästa träff: (URL) (19 years ago, 25-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Bollpump

Snyggt! Byggde en bollbana för några år sedan fast då var det en bollmatare, lite enklare än att försöka få dem puttade uppför. (URL) Kullagerkulor, de hade gärna fått vara lite större. Blev lite sugen på att bygga en bollbana igen. :) Stackars dig (...) (19 years ago, 25-Apr-05, to lugnet.loc.se, FTX)

  Bollpump

Tjenare! Byggde en sån här häromdan: (URL) Kojimas design) Naturligtvis behövdes lite modifieringar för att den skulle gå jämnt och fint med motor, men det var väldigt roligt, och barnen slogs om att få köra den redan innan den var klar, så det var (...) (19 years ago, 25-Apr-05, to lugnet.loc.se, FTX)

  Re: Blockland?

(...) när denna länka skrev så tror ja de va mod v1.1 som gällde å den funka kanon sen när v1,3 kom så fans de fler bitar vilket va bättre men nu är dom uppe i v1,6 å den tar sån jävla lång tid på sej att logga in på serverna så de e drygt som fan, (...) (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Blockland?

(...) Låter kul. Har tagit hem det och ska prova när jag får tid. (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Nya STAR WARS set::en

(...) Som jag sa i en annan tråd har jag inte plats för ISD så den här skulle passa mig bättre. Men jag kanske inte tycker om den heller så jag avvaktar efter den kommit ut till jag vet mer. Vill veta vad folk tycker om den först så jag håller ett (...) (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Nya STAR WARS set::en

(...) Jag är ricktigt besviken på Death Star II den e lite väl liten å lite väl dyr, men så är det ju tyvär LEGO och oss dödliga LEGO bygger tänker ju inte lika //Akira (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Nya STAR WARS set::en

(...) (URL) börjar spara på direkten. :D (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Liten undran.

In lugnet.loc.se, Andréas Rootzén wrote: Buchinism :D lol (...) Vill själv gärna tro på evolutionen men måste medge att när det gäller tex bigbang teorin så är det mer troligt att nån gud skapade det hela men att evo tog över. Ju mer man funderar (...) (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Förklaring till min frånvaro

(...) Låter som en bra idé. (...) Verkar intressant. Tyvärr ser det ut som at jag kan glömma 10030. Den är helt enkelt för stor för mitt hus vilket är jäla tråkigt. Just nu har jag lite andra saker att satsa på men jag ska se om jag kan ordna nått. (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact