 Local / Sverige / *2015 (-20)
  Re: Dags att fynda på blocket.

(...) Klossarna står i rätt läge för inköp :) Låt oss veta om det blir något, eller eventuellt skick etc.. Alltid en fördel att få "klämma" på grejjerna innan eventuellt köp! Hälsar, /Tobbe (21 years ago, 20-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Dags att fynda på blocket.

Det kanske är dags för MIG att fynda? Jag bodde i Stämningsgården när jag var liten, och ska åka till Skellefteå på torsdag.... måste vara ett tecken!! / Josefin (...) (21 years ago, 20-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Dags att fynda på blocket.

(URL) lego, flera byggsatser och löst lego Insänd av Daniel (tfn: 070-5871232) den 17 januari 2004 klockan 15:53. Jag har en massa teknik lego till salu. Det jag har är: * En stor bil med motor och fjädring bak, komplett med beskrivning. (Se bild) (...) (21 years ago, 19-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  P-51D Mustang with invasion stripes

Hello! Photos of my new Mustang model is now on display at Brickshelf. Many thanks to my friend Dan Giselsson who has taken the pictures. (URL) design was described earlier when I posted the CAD-renders (URL) comment are most welcome Mattias (21 years ago, 16-Jan-04, to lugnet.announce.moc, lugnet.build.military, lugnet.loc.se) !

  Re: lug.se taget.

(...) He :) (...) Blir lite tårta på tårta med Swedish och .se, lug.se hade varit perfa! Får väl regga swelug.net eller .org istället när min lotek.nu närmar sig slutet (nästa sommar). lug.net kanske (som mirakulöst nog verkar ledig), det uppskattar (...) (21 years ago, 15-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Re: lug.se taget.

"Slug.se" då? SWEDISH Lego User Group? /J "Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> wrote in message news:HrJB2q.1L8J@lugnet.com... (...) *andas* (...) (21 years ago, 15-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  lug.se taget.

*mutter-mutter* (URL) som hade halvplaner på att registrera den adressen. Hoppas de glömmer betala förnyelseavgiften MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *andas* HAHA! /T (21 years ago, 15-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Re: 1349 Steven Spielberg MovieMaker Set för 540:- hos S@H

(...) Annars kan man alltid köpa den begagnat för 1.000,- (URL) (21 years ago, 14-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  "Donnie Darko"'s sida på nätet.

Hej! Jag har haft mailkontakt med en annan svensk AFOL en tid, här är hans sida: (URL) att den är tungladdad för bilderna är inte krympta annat än i HTML :) Hälsar, /Tobbe (21 years ago, 13-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Ny mailadress

(...) Grattis! (...) Det undrade jag också :) Det spelar mindre roll hur brett bandet är, huvudsaken det är en konstant uppkoppling! Då är bara frågan när du ska bli fullmedlem i Lugnet och börja posta via webgränssnittet så du slipper (...) (21 years ago, 13-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  50 år med Lego...

Nja, inte riktigt, men jag kan inte ha varit mycket mer än 4-5 när jag fick mina första bitar, och eftersom jag snart fyller 50, så tyckte jag det blev en bra rubrik. Jag har öppet födelsedagshus i Eskilstuna den 4 Februari (efter lunch och framåt), (...) (21 years ago, 1-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  P-51D Mustang with red cowling

Hi Inspired by two excellent P-51D Mustangs recently published here and on Brickshelf by Douglas R. Clark and David Thomas Jr, I have rushed to complete my own version of this famous and beautiful aircraft. You can see the first CAD-renderings here. (...) (21 years ago, 11-Jan-04, to lugnet.announce.moc, lugnet.build.military, lugnet.loc.se, lugnet.modelteam) !!

  Re: Ny mailadress

(...) Lycko dej då. Mitt Telia ADSL 500 blev inkopplat i måndags, men jag har fortfarande inte lyckats upprätta någon förbindelse,. :((( /Tore (21 years ago, 9-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Ny mailadress

Äntligen bredband! Smalaste varianten dock, Telia 250, men det verkar fungera bra. Hur kunde jag egentligen klara mig med vanligt modem? Min nya mailadress är isaksson DOT etuna AT telia DOT com BlockCAD kommer så småningom att byta adress också, (...) (21 years ago, 9-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Re: 1349 Steven Spielberg MovieMaker Set för 540:- hos S@H

(...) Det är ju ett bra pris och så, men ska man använda den till seriös stopmotion film tycker jag att man hellre ska lägga en 700 spänn på en LogiTech QuickCam Pro 4000 om man vill ha kvalité. Eftersom Legos kamera inte är den bästa: grynig bild (...) (21 years ago, 9-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Re: 1349 Steven Spielberg MovieMaker Set för 540:- hos S@H

(...) Inte dumt, en sån får det nog bli. Spybots finns också till hyfsat pirs, 449,50:- om man nu gillar Spybots... /Henrik (21 years ago, 6-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Technic @ Blocket.

(...) Nu är jag tillbaka efter en tids julpaus. Jag tror att jag åtminstone tills vidare behåller 5581 för mig själv. /Henrik (21 years ago, 6-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  1349 Steven Spielberg MovieMaker Set för 540:- hos S@H

Skynda fynda! Köp en USB-kamera för 540 spänn och få 432 spännande LEGO-bitar till. :) // Anton Ymer (21 years ago, 6-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Re: 4405 Blue tub (1305 pieces) now available from S@H (UK)

(...) On a trip into Germany I found the 4405 bin. It was new to me, and once opened I was surprised by the remarkable piece selection of the 305 extra's. So now I found the above discussion, I 'd like to add two observations/speculations: - The (...) (21 years ago, 3-Jan-04, to lugnet.general, lugnet.market.shopping, lugnet.loc.se)

  Stockholm Arlanda Express: Train and airport station

Hello, This is my latest creation: The Arlanda Express train and Arlanda Station. Arlanda Express connects Stockholm (Sweden) and the international airport Arlanda. Pictures of the station: (URL) of the train: (URL) spent a lot of time shaping the (...) (21 years ago, 1-Jan-04, to lugnet.trains, lugnet.announce.moc, lugnet.town, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.se) !!

Redisplay Messages:  All | Compact