Subject:
Ny mailadress
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 9 Jan 2004 21:43:46 GMT

Äntligen bredband!

Smalaste varianten dock, Telia 250, men det verkar fungera bra. Hur kunde
jag egentligen klara mig med vanligt modem?

Min nya mailadress är

isaksson DOT etuna AT telia DOT com

BlockCAD kommer så småningom att byta adress också, men det tar mig ett tag
att flytta allting... (Och så är det så svårt att komma åt datorn med två
tonåriga grabbar i huset :-)

Inga nya legobyggen inom synhåll just nu, julkrubban är riven utan
fotografering...

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm