 Local / Sverige / *1805 (-10)
  Re: Kung Carl XVI Gustav på besök i LEGOLAND.

Jösses vad du har koll! Gott jobbat, Tobbe. // Anton "Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> wrote in message news:Hn7Mtu.J4r@lugnet.com... (...) (21 years ago, 23-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Kung Carl XVI Gustav på besök i LEGOLAND.

Och så har Kungen och drottningen varit i LEGOLAND: (URL) (21 years ago, 23-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  LEGO vann över Biltema i Norge ang. Coko.

(URL) 1 2003 LEGO Company wins Norwegian lawsuit LEGO Company has just won a lawsuit against the sales company Biltema at the Norwegian court Drammen Tingrett. The lawsuit involves Biltema’s sale and marketing of Coko products – clear imitations of (...) (21 years ago, 23-Oct-03, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.no, lugnet.loc.fi)

  Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!

Nu börjar det dra ihop sig! Jag har tyvärr inte hunnit bygga någn robot ännu, det var alldeles för skoj att bygga moduler :) Men jag har börjat och har en snabblösning klar i huvudet, om någon annan tar med sig en vill säga! Funderar ni på om ni ska (...) (21 years ago, 23-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: FOTW: LösviktsLEGO!

(...) har (...) Jag var ute på Sagoland och rotade ihop 4 påsar idag. Jag hittade både runda 1x1 och 2x2 i sandblått. Jag har inte orkat öppna, sortera och inventera bitarna/påsarna än. Det blir nog efter helgen. Jag minns ändå klart att jag hittade (...) (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: FOTW: LösviktsLEGO!

(...) Lite kompletterande info: Min runda sandblå är 1x1, inte 2x2. Den är nog väldigt sällsynt - eller så har de små bitarna skakats längst ner? Hoppas jag hinner in på affären igen på lördag igen. (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: FOTW: LösviktsLEGO!

Jag har börjat på en inventory här: (URL) fattas en del info, affärerna stämmer inte och så ska Tores fynd inkluderas. /Tobbe (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: FOTW: LösviktsLEGO!

(...) "Hej Tobias Vi kommer att få in det också, men då kommer det vara blandande Basic bitar( finns ca 50 olika bitar och färger). Vi kommer inte att sälja detta styck vis, vi kommer att ha färdig blandande påsar med ca 1 kg i och vi kommer att (...) (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: FOTW: LösviktsLEGO! -YES!!!

(...) Maila din adress så kommer det på posten, om du inte kommer ned till SweLUG. Kom ihåg att ta bort SPAM från StPnAtM. Vingar mottages ej .) Har en del andra Technic-bitar på överflöd också, de flesta axellängderna, z16 drev, friktionspinnar mm. (...) (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: FOTW: LösviktsLEGO! -YES!!!

(...) Plate. (...) Visste inte att det fanns varianter. Det torde inte spela så stor roll för min prototyp, kanske en av varje? (...) Jag antar att råttorna har det kämpigt med att dela låda med så många ugglor... ;) /Tore (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact