 Local / Sverige / *1310 (-20)
  Re: Nån i Jkpg som vill sälja lite Lego?

(...) Hmm jag skrev Jkpg, menade hela länet såklart. Bor utanför Eksjö. (I hålan Hult:) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se.jo.jon)

  Nån i Småland som vill sälja lite Lego ?

Är intresserad av "vanligt gammalt Lego" (typ System), technic och robotics. Kan hämta. Har knappt nå Lego själv så kan ej sälja tyvärr. Bor utanför Eksjö... (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se.ka.kal)

  Nån i Småland som vill sälja lite Lego?

Är intresserad av "vanligt gammalt Lego" (typ System), technic och robotics. Kan hämta. Har knappt nå Lego själv så kan ej sälja tyvärr. Bor utanför Eksjö. (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se.kr.lju)

  Re: Varför kan jag inte posta i Jönköpings län`?

(...) Aha man vart tvungen o visa ett meddelande för att ikonen skulle komma fram... va inget :P <-- iq Det här forumet är "annorlunda" på många sätt ;) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Nån i Jkpg som vill sälja lite Lego?

Är intresserad av "vanligt gammalt Lego" (typ System), technic och robotics. Kan hämta. Har knappt nå Lego själv så kan ej sälja tyvärr. (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se.jo.jon)

  Varför kan jag inte posta i Jönköpings län`?

Måste man paya Suz först? :P (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Dumt Fôlk.

Hallå där! Ni gör er välan inte lustiga över oss Värmlänningar? =) /J (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Dumt Fôlk.

(...) Nej, jag kände inte Frödings historia, ganska roligt den. Jag hittade min på en websida med ordlek. Jürgen (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Dumt Fôlk.

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet news:H8tCyB.ML5@lugnet.com... (...) Den texten passar ganska bra för test av newsreader och browser och internationella inställningar :-)) -- Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  ÄNNU Fler bulk-set

1) Amazon har denna, 500 bitar för $10. Men kan bara skickas inom USA, kolla på amazon.co.uk om den finns där (URL) verkar vara exakt som 4106, står inget nummer. 2) Sökte på "OR:Large Creator Bucket" på peeron och fick fram en "bra" lista, 4105-1 (...) (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Fler bulk-set

Tjoade in på Lego World Shop, tittade under Themes/Creator, och vips! hittade jag några ekonomipack "vanliga bitar". (Fast butikerna lär ligga 20% under detta, mina 2 lokala gör det, och det är INKL frakt.) Men om du inte har en lokal butik som har (...) (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Dumt Fôlk.

Tobbe: TACK för det suveräna svaret! Dock verkar inte sökmotorn på BR-leksaker vara så bra, sökte på Lego Technic och fick upp 6 set, men dom hade fler, för det fanns "rekommenderar även"-länkar till andra. En del av dina BR-länkar funkade inte (...) (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Dumt Fôlk.

(...) Det känns som du missciterar Fröding en smula, medvetet? Ur Räggler å paschaser, Boka numra ett, 1895 Dumt Fôlk av Gustaf Fröding Å gubevars för dumt fôlk! Att en annan, sôm inga lärdom har, int allti ä sôm en ska, d'ä inga unner, men når di, (...) (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Nybörjarfrågor

(...) De fanns före jul (finns?) hos Kaufhof i Tyskland för 40 Euro, dyrare an i USA men ändå ganska billigt. Hittade den inte här i Nancy, men jag tror den såldes för samma pris också i några affärer i Frankrike. (...) Precis. Jürgen (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Nybörjarfrågor

(...) Välkommen! (...) Om du blir medlem i Lugnet får du ett medlemsnummer och inloggning, då kan man logga in via webgränssnittet och posta hej-vilt utan verifieringar. Jag var skeptisk, för att underdriva, till en början men nu tycker jag (...) (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Nybörjarfrågor

Hmm är ny på forumet, har lite frågor. 1) Kan man posta utan att verifiera vartenda inlägg med X i emailprogrammet? 2) Finns det nåt sätt att visa ALLA inlägg som hör till en viss topic på samma sida i kornologisk ordning istf träddiagram? 3) Har ni (...) (22 years ago, 15-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Ny svensk i leden?

Hehe tutiluren :D Började med RIS för ett par veckor sen. Har byggt en rover som tar sig runt huset utan att fastna samt en mer kompakt version av Motor Module 1 (från Ultimate Builder's Set) som inte kräver några specialbitar. Just nu bygger jag en (...) (22 years ago, 15-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  MOC: RCKillough Mk III

Hej! Jag glömde bort loc.se i ett av mina announcments, här är det: (URL) ni, liksom jag, tycker det är skoj att se vad de andra svenskarna pysslar med... /Tobbe (22 years ago, 15-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  MOC: Flipper

Hi, again :) I'm on fire with the page updates today. A small creation that I found "fun": (URL) me know what you think! Best regards, /Tobbe (remove SPAM when e-mailing) (22 years ago, 15-Jan-03, to lugnet.announce.moc, lugnet.technic, lugnet.loc.se)

  MOC: Lynkx Mk III Radio Controlled tank

Hi all! I've finally realized I'll never get around to make all updates needed on my site at once so I hope to spill it out little by little. Here's the first effort: (URL) a little somtehing I made in October 2002. It's a tank that I added ordinary (...) (22 years ago, 15-Jan-03, to lugnet.announce.moc, lugnet.build.military, lugnet.loc.se, lugnet.technic) !

Redisplay Messages:  All | Compact