 Local / Sverige / *1225 (-5)
  Re: SweLUGfest datum?

(...) Jo, som ni säkert förstått har jag själv lagt planerna lite på is, dels för att responsen här varit knapphändig och dels för att det är en aning turbulent på arbetsmarknaden för min del nu :( (...) Jag kämpar vidare! On another note kan jag nu (...) (22 years ago, 27-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  Hemsida?

Har SweLug någon hemsida? Och i morgon har jag ett stort renässans-BrikWars på gång, det blir jag,min polare, min brorsa och ev. en av farsans kolleger. Det ordnade sig till sist! /Sebbe (22 years ago, 23-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUGfest datum?

(...) Om allt går som det ska, kommer jag att få loss en i mina mått mätt smärre förmögenhet den 28 nov. (c:a 3 månaders strulande a-kassa, retroaktivt). I så fall - tar inte ut något i förskott...! - i så fall kan jag nog åka i alla fall, även om (...) (22 years ago, 23-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  Verkar bra

Hej igen! Tack i alla fall. och det här med SWELUG-träff verkar rätt bra, hör av er om det blir något. /Sebbe (22 years ago, 22-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  Re: BrikWars!

"Sebastian Persson-Pyykkö" <cybeeb89@hotmail.com> skrev i meddelandet news:H5xqr0.4yy@lugnet.com... (...) Lite långt bort, tyvärr, Eskilstuna. Min äldste son, Johannes 15 år, spelar BrikWars ibland med en kompis, men mer än två har de aldrig varit (...) (22 years ago, 21-Nov-02, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact