 Local / Sverige / *1095 (-5)
  Lugnetmedlem?

Hallå ärade landskamrater; Så här i OS-tider finner jag det bäst att undvika TVn helt och hållet och därmed spenderas mer tid på Internet. Jag såg att en hel del av er är medlemmar i Lugnet så min fråga är: Hur betalar man bäst avgiften? Jag har (...) (23 years ago, 11-Feb-02, to lugnet.loc.se)

  LEGO-shopping i Stockholm

Hejsan, Jag ska till Stockholm i nästa vecka och undrar om det är någon som känner till något extra bra ställe att köpa LEGO på? Med extra bra menar jag: a) Billiga ställen b) Ställen med bra utbud c) Ställen med sällsynt utbud Om det är små affärer (...) (23 years ago, 7-Feb-02, to lugnet.loc.se)

  Re: Castle of Tolidar

(...) Congratulations Elin As far as I know this is the best Lego creation from made in Sweden so far. It has gone directly to first place of the Lugnet Top Stories list - well done. Although I am not a active castle fan myself I must say I am very (...) (23 years ago, 3-Feb-02, to lugnet.castle, lugnet.loc.se)

  Re: Full fart i Eskilstuna!

"Anders Isaksson" <isaksson.etuna@REMO...tninet.se> skrev i meddelandet news:GpuBu5.304@lugnet.com... (...) Och så har kvällen blivit natt, en ny lycklig ägare av vandringspokalen (icke-existerande) har utsetts: Johan vann tärningsspelet med ett (...) (23 years ago, 12-Jan-02, to lugnet.loc.se)

  Re: Full fart i Eskilstuna!

(...) Nu ska du inte vara på det viset .) (...) Bilder finns nu uppladdade på mitt Brickshelfkonto: (URL) = Så stora kameran tillåter, fast beskurna LoRes = 800xY eller Zx800 där 800 är största värdet. Nu är klockan snart 05.30 så det är väl bäst (...) (23 years ago, 13-Jan-02, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact