 Help on Searching

 Local / Sverige / 1049
1048  |  1050
Subject:
Lugnetmedlem?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 11 Feb 2002 18:04:00 GMT
Viewed:
477 times

Hallå ärade landskamrater;

Så här i OS-tider finner jag det bäst att undvika TVn helt och hållet
och därmed spenderas mer tid på Internet.

Jag såg att en hel del av er är medlemmar i Lugnet så min fråga är:

Hur betalar man bäst avgiften? Jag har inte PayPal, finns det någon
här ute som skulle kunna hjälpa mig med en transaktion till andra
sidan ankdammen?

Hälsar,
/Tobbe

http://www.arnesson.nu/lotek/