 Help on Searching

 Local / Polska / 70
    Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców —Maciej Szymanski
   Dzieki za odzew, takze ten e-mailowy, dzieki ktoremu uslyszalem o forum lego.jelenia. Nad czym teraz pracujecie? U mnie na warsztacie bardzo duzy dzwig na podwoziu kolowym. Uparlem sie, zeby przeskoczyc Demaga zbudowanego przez Jennifer Clark. (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

        Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców —Tomasz Zajac
   Mam kilka projektow, ale zadnego jeszcze nie zaczalem. Brakuje mi jednego silnika. Na najblizszy model poczekamy az kupie sobie mindstorms (wspominalem juz o nim pare postow w wstecz). Masz moze jakies zdjecia swoich MOCs. Jeœli tak to podaj jakiœ (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

        Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców —Maciej Szymanski
   (...) Wlasnie poslalem pierwsze zdjecia Darkowi Mrozowi. Zapisalem sie tez na lego.jelenia, ale cos nie ma odzewu. Jak sie tam zadomowie, podrzuce co nieco na strone z MOCami. Jesli chodzi o Demaga, to uzyla swietnych elementow zdalnego sterowania (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)