 Help on Searching

 Local / Polska / 70
  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Dzieki za odzew, takze ten e-mailowy, dzieki ktoremu uslyszalem o forum lego.jelenia. Nad czym teraz pracujecie? U mnie na warsztacie bardzo duzy dzwig na podwoziu kolowym. Uparlem sie, zeby przeskoczyc Demaga zbudowanego przez Jennifer Clark. (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Mam kilka projektow, ale zadnego jeszcze nie zaczalem. Brakuje mi jednego silnika. Na najblizszy model poczekamy az kupie sobie mindstorms (wspominalem juz o nim pare postow w wstecz). Masz moze jakies zdjecia swoich MOCs. Jeœli tak to podaj jakiœ (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

(...) Wlasnie poslalem pierwsze zdjecia Darkowi Mrozowi. Zapisalem sie tez na lego.jelenia, ale cos nie ma odzewu. Jak sie tam zadomowie, podrzuce co nieco na strone z MOCami. Jesli chodzi o Demaga, to uzyla swietnych elementow zdalnego sterowania (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)