 Help on Searching

 Local / Polska / 16
15  |  17
Re: Odp: witam
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Wed, 31 Jan 2001 13:24:08 GMT
Viewed:
2574 times

Cze¶æ Gawel!

Dnia 31-Sty-01 (¦roda) napisa³e¶ co nastêpuje:

Mam plany rozwijac moja strone, nie tylko o
mindstorms ale o wszelkie lego, wiec jesli macie cos ciekawego to
zapraszam do wspolpracy!

Bardzo chêtnie - piszê w³a¶nie obszerny tekst o Supercarach Technic,
ilustrowany fragmentami zeskanowanych instrukcji.

Niedlugo wychodzi super zestaw Spielberg Movie maker set do robienia
filmow! Rewelacja!

S³ysza³em ró¿ne opinie na temat tych zestawów - podobno jako¶æ obrazu jest
dalece rozczarowuj±ca.

No dobra dosc o mnie! Ozywmy jakos ta liste! Napiszcie w co sie "bawicie"
:-)

No wiêc ja nie mam tak ambitnego, jak Ty, podej¶cia do Lego, traktujê je
po prostu jako rozrywkê. Obecnie zbieram czê¶ci do rozbudowy pirackiego
¿aglowca, chcia³bym te¿ skompletowaæ wszystkie cztery Supercary (na razie
nie mam ¿adnego:). Do niedawna zajmowa³em siê tak¿e seri± Trains, ale po
totalnej junioryzacji poci±gów zniechêci³em siê do nich.

Pa pa,

--
Shaggie/Da Tresse
(Error: EOF)