 Help on Searching

 Local / Polska / 14
13  |  15
Odp: witam
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Wed, 31 Jan 2001 10:33:43 GMT
Viewed:
2444 times

Juz staram sie odpowiedziec na wszystkie pytania. Zapraszam na moja strone
www.gawelboguta.republika.pl/lego/legomindstorms.htm
tam znajdziecie troche informacji o Mindstorms, o mojej pracy magisterskiej
jest jeszcze malo ale bedzie sie pojawiac. Mam plany rozwijac moja strone,
nie tylko o mindstorms ale o wszelkie lego, wiec jesli macie cos ciekawego
to zapraszam do wspolpracy!
Moja praca magisterska polega na projekcie robota mobilnego, zaprogramowaniu
interfejsu PC - RCX w Javie, zaprojektowaniu algorytmu genetycznego dla
robota, zeby nauczyc go szukac swiatla. Jestem w trakcie pisania, powinienem
skonczyc do czerwca. Na stronie zamieszcze dokumentacje i zrodla. A Wy czym
sie interesujecie?

Co do ceny Mindstorms w Polsce to 999 zl, ale zestaw jest spory (patrz moja
strona)

Niedlugo wychodzi super zestaw Spielberg Movie maker set do robienia filmow!
Rewelacja!
No dobra dosc o mnie! Ozywmy jakos ta liste! Napiszcie w co sie "bawicie"
:-)

pozdrawiam
Gawel