 Help on Searching

 Local / Polska / 12
11  |  13
Subject:
witam
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Wed, 31 Jan 2001 07:53:48 GMT
Viewed:
2371 times

Witam!

Co prawda maly ruch na liœcie, ale moze jednak jest troche ludzi, ktorzy
czytaja tylko i siê przygladaja.
Ja postanowi³em coœ napisac. Klocki zainteresowaly mnie calkiem niedawno i
chcialbym podzialaæ w kierunku jakis robotow ew. innych wynalazkow
zwiazanych ze sterowaniem. Nie mam co prawda sterownika RCX, ale mozna to
sprobowaæ jakos obejsc. Na razie to ciekawi mnie ile mo¿e  kosztowac zestaw
Mindstorm w Polsce.
To tyle tytulem wstepu

Doczytalem, ze Gawel pisze prace z klockow, mozna prosic o wiecej
szczegolow?
Pozdrawiam

DarekMroz