  verloren gegevens

Beste medelegofanaten, helaas heb ik afgelopen weekend last gehad van een computervires genaamd emanuel. Pas hier voor op. Als gevolg hiervan heb ik helaas mijn harde schijf moeten formateren en ben ik bijna alle klantgegevens van Pokkie Pokkie (...) (23 years ago, 11-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: verloren gegevens

Barry, Barry toch.... Een beeeetje back-up discipline is ook in 2001 echt wel nodig. Vooral als je windows gebruikt en lekker op het Web rondhangt. Afijn, dempen die put met het verdronken schaap! (Hoeveel betweters hebben je dit overigens al (...) (23 years ago, 11-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: verloren gegevens

Er zijn inmiddels al diverse mensen geweest die me dat verteld hebben. En inderdaad ik weet dat ik eigelijk iedere week een backup zou moeten maken. Zeker omdat het om ook nog al wat gegeven gaat. Dat was ook mijn dicipline iedere vrijdagavond een (...) (23 years ago, 12-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: verloren gegevens

(...) Zou je mij ook aan de lijst toe kunnen voegen? Bedankt! Wat de backup betreft : Windows taakplanner gebruiken om backups te maken! Hoef je er niet meer aan te denken. Ik heb iets soortgelijks onder Linux. Eens per week komt ineens mijn CD-RW (...) (23 years ago, 12-Apr-01, to lugnet.loc.nl)