Re: verloren gegevens
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 12 Apr 2001 00:34:50 GMT

Er zijn inmiddels al diverse mensen geweest die me dat verteld hebben. En
inderdaad ik weet dat ik eigelijk iedere week een backup zou moeten maken.
Zeker omdat het om ook nog al wat gegeven gaat. Dat was ook mijn dicipline
iedere vrijdagavond een backup maken tot dat sinterklaas het land in kwam en
het zeer druk werd in de winkel. Vanaf toen is het dus niet meer gebeurd.
Daarna zijn we met de winkel verhuisd naar een ander (groter) pand wat ook
de nodige drukte meebracht. En nu dacht ik eindelijk een beetje rust terug
te vinden krijg je dit. Trouwens Klaas, je staat weer in de verzendlijst.

Groet
Barry