Subject:
verloren gegevens
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 11 Apr 2001 20:59:29 GMT

Beste medelegofanaten,

helaas heb ik afgelopen weekend last gehad van een computervires genaamd
emanuel. Pas hier voor op.

Als gevolg hiervan heb ik helaas mijn harde schijf moeten formateren en ben
ik bijna alle klantgegevens van Pokkie Pokkie kwijt. Hierdoor is het voor
mij onmogelijk geworden om b.v. updates van prijslijsten e.d. te versturen
geinteresseerden. Ook bestaat hierdoor de mogelijkheid dat er bestellingen
tussen het schip en de wal geraakt zijn en verloren zijn.
Mocht dus iemand van jullie in de afgelopen week een bestelling opgegeven
hebben en hier nog niets van gehoord hebben dan wil ik bij deze daarvoor
mijn excusses aanbieden en tevens die personen verzoeken om even contact met
mij op te nemen.

Mocht je verder op de hoogte willen blijven van lego prijzen en andere
informatie d.m.v. een nieuwsbrief dan kun je hiervoor ook je e-mail adres
nogmaals doorgeven.

Nogmaals excusses voor het ongemak en tot ziens

Barry Lamers
Pokkie Pokkie Speelgoed