  Re: Paypal

(...) Ik kan je helaas niet helpen om je geld van Paypal terug te krijgen, maar ik wil wel bijdragen aan de waarschuwing. Het heeft met Paypal al vanaf het begin af aan niet goed gelopen, met name voor houders van creditcart van de Mastercart (...) (24 years ago, 28-Mar-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Paypal

(...) Ton, ik ben de Nederlandse factoree van Larry Pieniazek. Mail mij anders even direct (bedankt voor de reclame Manfred :-) Misschien dat ik je kan helpen. Even een tip, ik heb gehoord dat Duitse bankrekeningen ook werken voor Paypal... (...) (24 years ago, 29-Mar-01, to lugnet.loc.nl)