Re: Legokrant
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 9 Sep 2000 11:41:23 GMT

"Jan-Albert van Ree" <javanree@3dgamers.com> wrote in message
news:39B6B457.9FA7E9D3@3dgamers.com...
Frank Buiting wrote:

Zolang dat Kevin die functionaliteit nog niet in Brickshelf heeft zitten • is
het alternatief dus de kranten zolang verzamelen op eigen accounts. Ik • heb
een pagina gemaakt die dan als index kan fungeren:
http://members.brabant.chello.nl/~f.buiting/lego/kranten.html
Laat even weten wat je van dit idee vindt! Suggesties en opmerkingen • zijn
natuurlijk ook welkom :-)

Goed idee... misschien de index page ook in het Engels zodat buitenlandse
bezoekers in ieder geval een idee hebben waar eea over gaat misschien?

De Engelse uitvoering van de pagina staat op:
http://members.brabant.chello.nl/~f.buiting/lego/newspapers.html

-Frank