Re: Legokrant
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 6 Sep 2000 20:23:20 GMT

"Frank Buiting" <frank.buiting@infopulse.nl> wrote in message
news:G03MzG.M71@lugnet.com...

Ik stel voor om een 'gezamelijk' account bij Brickshelf te nemen en dan • per
krant een subdir aanmaken met het krantnummer als naam (liefst ook de • datum
voor zover bekend). Dan kan iedereen die thuis kranten heeft (en • beschikking
heeft over een scanner) ze uploaden. Is dat iets?

Een status update, want ik zou het zonde vinden als de LEGOkranten
verzameling verloren zou gaan...

Ik heb zojuist een mailtje van Kevin Loch ontvangen en hij heeft liever geen
account waar meerdere mensen uploaden...
Hij mailde me:
"Each person should upload their files to their own account.  In the future
I would like to create the ability to tag files or folders as being related
to some group, so you could view related items across user accounts."

Zolang dat Kevin die functionaliteit nog niet in Brickshelf heeft zitten is
het alternatief dus de kranten zolang verzamelen op eigen accounts. Ik heb
een pagina gemaakt die dan als index kan fungeren:
http://members.brabant.chello.nl/~f.buiting/lego/kranten.html
Laat even weten wat je van dit idee vindt! Suggesties en opmerkingen zijn
natuurlijk ook welkom :-)

--
Frank Buiting

Visit the LEGO Lexicon: http://members.chello.nl/~f.buiting/lego/