Re: De Bouwsteen op TV (en Internet) "van Paul"
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 12 Apr 2000 23:07:03 GMT

Hi Dave,
Ik was mij niet bekend dat lugnet al zover was....Ik heb me aangemeld...maar
dat kan nog 24 tot 48 uur duren voordat...
Wil jij voor mii onderstaand naar deze nieuwsgroep plaatsen, bij voorbaat
dank.
Groetjes, Paul

In Dutch and English!
Hallo,
Hi,

Mijzelf en Ruud Woeltjes, beide leden van de Nederlandse(Belgische)
Legoclub "De Bouwsteen" (onofficieel)hebben van 1 april tot en met 4 april
(elke dag 4 uurtjes) in het Magna-Plaza in Amsterdam een Legoportret gebouwd
van de Star Wars-figuur Darth Maul. Hiervoor waren er 135.000 steentjes voor
nodig, 99,5% 4x2 stenen en de rest 2x2 stenen. Enige foto's zijn te zien op
mijn homepage:
http://home-1.worldonline.nl/~koelewyn of http://www.casema.net/~paullego .
Email paullego@casema.net
De nieuwsfeiten zijn gepubliceerd in het Haarlems dagblad, Limburgs dagblad,
Metro en de Spits en op TV op AT5, Jeugdjournaal en Hart van Nederland
(SBS6).
Tijdens deze dagen zijn wij geassisteerd door kinderen die langs kwamen.
De actie was een ondersteuning aan het uitbrengen van de 4e film van Star
Wars op video in Nederland.

Me and Ruud Woeltjes, both members of the Dutch (unoffical) Legoclub "The
Buildingbrick" has made a huge Darth maul-face. We made it from 4-1-00 till
4-4-00 (every day we spend 4 houres) in a big shopping-mall, called
Magna-Plaza in Amsterdam, The Netherlands, assist by passing-by children.
We used 99,5% 4x2 bricks and the rest 2x2 bricks. Some of the pictures you
can find on my page;
http://home-1.worldonline.nl/~koelewyn of http://www.casema.net/~paullego
This action was for the release of the Star Wars movie, The Phantom Menace-
episode1 on video in the The Netherlands.
We had a lot attention of the TV and newspapers.
We going to make a video-tape with all kind of (Dutch and PAL-system)
TV-fragment of members, reports (some of our clubdays) e.d. of the last 5
years.
You can buy for a small-price of $6.50 exclusief sending- and handlingcost.

Hiervoor was al een(kleine) reportage van mijn te zien in RTL4-Live.
Ivm met de verkeerde uitzenddatum....1 dag te vroeg uitgezonden..... hebben
wij besloten om een video-band van uitzendingen die Leden hebben ondergaan
of andere wetenswaardigheden over Lego samen te stellen.
De prijs voor leden zal +/- fl 10,00 bedragen voor niet leden +/- fl 15,00.

Groetjes en veel Legoplezier, Paul Koelewijn en Ruud Woeltjes.
Regards, and lots of Legopleasure, Paul Koelewijn and Ruud Woeltjes.

Lex Ensing <lexinge@telekabel.nl> wrote in message
Hum, k zat vandaag in duitsland (daar waren de voetbal setjes al,
vandaag aangekomen trouwens, de bus maar meegenomen die
zag er wel verdacht te duits uit om niet in nederland te liggen !),
maar dus helemaal RTL live gemist. Was het daar al in, of is het
maandag ?

Ben benieuwd ! Verslag ! ;)

Groeten,
Lex

Jaco van der Molen wrote in message ...
Hallo allemaal,

Ik weet niet of de homepage van de Bouwsteen al algemeen bekend is? Ik • ken
hem van de pagina van Eric Brok. Volgens mij heeft de URL nog niet in het
clubblad gestaan?
Hier is-ie: http://www.homepages.hetnet.nl/~edew/index.htm

Zou het een idee zijn om deze pagina bij De Clubs van Het Net aan te • melden?
Gewoon met deze URL al Homepage...

Verder las ik hier dus dat de Bouwsteen op TV komt bij RTL Live van a.s.
vrijdag! Lees hierover meer op de homepage.

--
Greetingz...

Sjaacko