Subject:
De Bouwsteen op TV (en Internet)
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 22 Mar 2000 08:09:44 GMT

Hallo allemaal,

Ik weet niet of de homepage van de Bouwsteen al algemeen bekend is? Ik ken
hem van de pagina van Eric Brok. Volgens mij heeft de URL nog niet in het
clubblad gestaan?
Hier is-ie: http://www.homepages.hetnet.nl/~edew/index.htm

Zou het een idee zijn om deze pagina bij De Clubs van Het Net aan te melden?
Gewoon met deze URL al Homepage...

Verder las ik hier dus dat de Bouwsteen op TV komt bij RTL Live van a.s.
vrijdag! Lees hierover meer op de homepage.

--
Greetingz...

Sjaacko