  De Bouwsteen op TV (en Internet)

Hallo allemaal, Ik weet niet of de homepage van de Bouwsteen al algemeen bekend is? Ik ken hem van de pagina van Eric Brok. Volgens mij heeft de URL nog niet in het clubblad gestaan? Hier is-ie: (URL) het een idee zijn om deze pagina bij De Clubs (...) (24 years ago, 22-Mar-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: De Bouwsteen op TV (en Internet)

Hum, k zat vandaag in duitsland (daar waren de voetbal setjes al, vandaag aangekomen trouwens, de bus maar meegenomen die zag er wel verdacht te duits uit om niet in nederland te liggen !), maar dus helemaal RTL live gemist. Was het daar al in, of (...) (24 years ago, 24-Mar-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: De Bouwsteen op TV (en Internet)

Hoi Lex, Om het makkelijk te maken aanstaande woensdag om 17.00 uur. Mvg Nico (24 years ago, 27-Mar-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: De Bouwsteen op TV (en Internet)

Humz, nooit gezien ! k heb al 3 weken rtl live zitten volgen, maar niets. Enig idee wanneer het wel was en/of is ? :) of waren er weer interessanter onderwerpen, zoals kroketten tests ? ;) Lex N. Hoogerbrug wrote in message (...) (24 years ago, 3-Apr-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: De Bouwsteen op TV (en Internet) "van Paul"

Hi Dave, Ik was mij niet bekend dat lugnet al zover was....Ik heb me aangemeld...maar dat kan nog 24 tot 48 uur duren voordat... Wil jij voor mii onderstaand naar deze nieuwsgroep plaatsen, bij voorbaat dank. Groetjes, Paul In Dutch and English! (...) (24 years ago, 12-Apr-00, to lugnet.loc.nl)