  Re: Trein set 4560

Hoi, Ik ben op het moment ook bezig om trein 4560 in Nederland te krijgen. Maar tot op heden heb ik als verwachte leverdatum 22-5-2000 van Lego doorgekregen. Ik zal het in deze nieuwsgroep melden als ik de bewuste trein beschikbaar heb. Groeten (...) (25 years ago, 29-Oct-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Trein set 4560

(...) Barry, Dat is goed nieuws, Barry. Overigens een flater van LEGO dat ze dit soort sets niet meteen uit hunzelf "wereldwijd" op de markt zetten. Het is alle steentjes nog aan toe de vierde treinset die niet bij ons verkrijgbaar was. Kan jij na (...) (25 years ago, 2-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Trein set 4560

Hoi Allemaal, Ik ben al langen bezig om ook het LEGO DACTA assortiment in de winkel te krijgen maar dit is een stuk moeilijker dan het op het eerste gezicht lijkt. Momenteel liggen de besprekingen her en der even stil i.v.m. de sinterklaasdrukte in (...) (25 years ago, 2-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Trein set 4560

(...) LEGO noemt dat een bezuinigingsoperatie. Eric (snik) (25 years ago, 3-Nov-99, to lugnet.loc.nl)