  Re: mindstrorms in Nederland

(...) De nieuwe blauwe Scout (pas uit in de VS, ik heb hem net meegebracht) heeft geen connector. Waarschijnlijk is dat de oorzaak van de verwarring, want het schijnt dat de RIS 1.5 qua hardware (de RCX) niet afwijkt van de RIS 1.0 Eric Brok (25 years ago, 26-Oct-99, to lugnet.loc.nl)

Eric Brok wrote in message ... (...) het (...) Inmiddels heb ik gelezen dat ook de nieuwe RCX inderdaad geen aansluiting heeft. De eerdere berichten van LEO zelf dat er geen hardware-veranderingen zouden zijn, blijken dus onwaar. Eric Brok (25 years ago, 27-Oct-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: mindstrorms in Nederland

(...) Inderdaad ik heb vandaag de nieuwe dozen binnen gekregen en de nieuwe RCX heeft geen adapteraansluiting meer. Naar mijn idee is dit geen verbetering voor de RCX. Dit omdat er toch menigeen zal zijn die de RCX zullen gebruiken op een vaste (...) (25 years ago, 27-Oct-99, to lugnet.loc.nl)

Eric Brok wrote in message ... (...) Ik heb inmiddels begrepen dat de oude Mindstorms-dozen (1.0 dus) nog te krijgen zijn bij www.legoworldshop.com in combinatie met een upgrade-kit naar 1.5. Dit voor dezelfde prijs als de complete 1.5. Hierbij zit (...) (25 years ago, 29-Oct-99, to lugnet.loc.nl)