  nieuwe lego september

beste medelego fan(s) Zoals menigeen wel zal zijn opgevallen zijn de septemberdozen gisteren en vandaag in de nederlandse winkels verschenen. Zo ook bij Pokkie Pokkie. Hierbij de prijzen zoals deze gelden bij Pokkie Pokkie. Let op van de prijzen (...) (25 years ago, 27-Aug-99, to lugnet.loc.nl)

  LET OP

Beste medelego fan(s), LET OP: Het e-mail adres pokkie-pokkie@wxs.nl is tijdelijk buiten werking. Reageer a.u.b. op b.lamers@pth.nl . Ik geef hier weer een melding als het andere e-mail adres weer werkt. Met vriendelijke groet Barry Lamers (25 years ago, 27-Aug-99, to lugnet.loc.nl)

  e-mail werkt weer

Beste medelegofan(s) Het e-mail adres pokkie-pokkie@wxs.nl werkt weer groeten Barry Lamers (25 years ago, 27-Aug-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: nieuwe lego september

Handig, zo'n lijstje. Nog handiger zou het zijn als je de 10% korting meteen meerekent :-) Eric (25 years ago, 30-Aug-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: nieuwe lego september

Hoi Allemaal (...) Ik heb ze gezien. Er was ook een nieuwe catalogus (voor het eerst voor zover ik weet dat Lego twee catalogi in een jaar uitbrengt) waar de Mindstorms instaat. Heeft iemand enig idee wanneer deze in Nederland uitkomt en hoeveel hij (...) (25 years ago, 31-Aug-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: nieuwe lego september

(...) zover ik (...) Vorig jaar ook. waar de Mindstorms instaat. (...) In october. en hoeveel hij gaat (...) (25 years ago, 31-Aug-99, to lugnet.loc.nl)