Re: nieuwe lego september
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 31 Aug 1999 16:55:20 GMT

Zoals menigeen wel zal zijn opgevallen zijn de septemberdozen gisteren en
vandaag in de nederlandse winkels verschenen.

Ik heb ze gezien. Er was ook een nieuwe catalogus (voor het eerst voor • zover ik
weet dat Lego twee catalogi in een jaar uitbrengt)

Vorig jaar ook.

waar de Mindstorms instaat.
Heeft iemand enig idee wanneer deze in Nederland uitkomt

In october.

en hoeveel hij gaat
kosten?