Subject:
nieuwe lego september
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 27 Aug 1999 17:04:05 GMT

beste medelego fan(s)

Zoals menigeen wel zal zijn opgevallen zijn de septemberdozen gisteren en
vandaag in de nederlandse winkels verschenen. Zo ook bij Pokkie Pokkie.
Hierbij de prijzen zoals deze gelden bij Pokkie Pokkie.

Let op van de prijzen zoals hieronder gegeven gaat nog 10% af

7101    fl 19.95 -10%
7111    fl 19.95 -10%
7121    fl 26.95 -10%
7131    fl 32.95 -10%
7141    fl 49.95 -10%
7151    fl 79.95 -10%
7161    fl 129.95 -10%
7171    fl 199.95 -10%

8444    fl 59.95 -10%
8445    fl 99.95 -10%
8446    fl 134.95 -10%
8448    fl 259.95 -10%
8450    fl 134.95 -10%

Voor deze of andere dozen te reserveren of te bestellen kun je contact
opnemen met Pokkie Pokkie.

Met vriendelijke groet
Barry Lamers
Pokkie Pokkie