    Re: LEGO hobby met minder ruimte —Dennis Bosman
   (...) Inderdaad zonde als je dat verkoopt. Ik heb wel eens een losse treinbaan gekocht (alleen rails, transfo en motor). De LEGO-onderdelen hielden ze dan. Kostte weinig. M'n broer kocht dat ook eens. Ik deed dat puur om het 9V motortje. Ze moesten (...) (21 years ago, 9-Oct-03, to lugnet.loc.nl, FTX)

        Re: LEGO hobby met minder ruimte —Klaas H. Meijaard
   (...) De ruimte voor zelfbouwers (veel Bouwsteen-leden uiteraard) is dit jaar ongeveer 15x zo groot als 2 jaar terug, dus je kunt je lol op. Kaarten kun je NIET aan de kassa kopen!! OP www.legoworld.nl online, en in de winkels van Intertoys. That's (...) (21 years ago, 9-Oct-03, to lugnet.loc.nl, FTX)

        Re: LEGO hobby met minder ruimte —Dennis Bosman
   (...) Klinkt interessant. Eigenlijk moet ik gewoon even een kijkje komen nemen. (...) Inmiddels heb ik de site van LEGOWORLD gevonden. Daar staat dus duidelijk op dat je geen kaarten aan de kassa kunt kopen. Zou toch zonde zijn van m'n reis en je (...) (21 years ago, 10-Oct-03, to lugnet.loc.nl, FTX)