Re: Welke kleur?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 2 Aug 2003 20:14:40 GMT

Het is mij gelukt om de inventaris van Belville setje #5872 af te maken, ik ben
eruit wat de juiste kleuren zijn:

Wat is de juiste Peeron kleurnaam voor het donkerpaarse plaatje 2 x 4 en >plaatje 2 x 2?

Purple

En wat is de kleurnaam voor het wat feller paarse plaatje 4 x 4 en en de >steen 1 x 4 x 2 met 1 nop midden-bovenop?

Magenta

De beste hulp daarbij waren de volgende twee internetpagina's:
http://www.ozbricks.net/clark/ColorRoots.html
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=13869

Met vriendelijke groet, M. Moolhuysen.