Re: Terug in nederland
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 30 Jul 2003 07:18:23 GMT

In lugnet.loc.nl, Alexander Zwagerman wrote:
Dank je Manfred! Ik heb in het onderwijs gewerkt in China en heb al die tijd
mijn LEGO hier in Nederland bij mijn ouders opgeslagen. Binnenkort kan er dus
weer gebouwd worden! Hopelijk kan ik ook eens naar een bijeenkomst komen. Als
die hier aangekondigd worden, zal ik ze niet missen!

Voor een vooraankondiging van LEGOWORLD 2003, zie:
http://news.lugnet.com/loc/eu/?n=187

Clubdagen van de "De Bouwsteen" worden op hun site aangekondigd:
http://www.debouwsteen.com/

Kijk daar onder de menu-knoppen "De Vereniging" en vervolgens "Clubdagen".
(Momenteel staat er nog de reeds gehouden clubdag van 7 Juni in Nijmegen op)

Met vriendelijke groet, M. Moolhuysen.