Re: NEDERLANDS TALIGE MLCAD - NU ONLINE!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 21 May 2003 10:58:20 GMT

"Jaco van der Molen" <jmolen@zonnet.nl> wrote in message
Hallo allemaal,

Met enige trots presenteer ik jullie de Nederlands talige versie van • MLCad!
Op een enigsinds experimentele website staat nu de pagina met alle info • die
je nodig hebt om met LDraw en MLCad aan de slag te gaan:

http://home.zonnet.nl/jmolen/mlcadnl.html

De rest van de site is "under heavy construction", maar ik wilde jullie • niet
langer in spanning laten :-)

Wat kan je hier vinden?

- Hulp voor eerste keer gebruikers
- MLCad Nederlands (versie 1.0)
- Uitleg over installatie

Wat moet er nog gebeuren?

- De help files moeten nog vertaald worden
- Vertaling consequent doorvoeren (af en toe zitten er nog wat verschil • in)
- Website afmaken en onderhouden

Er zal vanaf vandaag een regelmatige update plaatsvinden op deze pagina, • dus
kijk er regelmatig eens naar.
Tevens zal ik via deze newsgroep iedereen op de hoogte houden.

Probeer het eens, kom met je commentaar en laat me weten wat je er van • vind!

Jaco

Hoi Jaco,

Ik heb de installatie-procedure op je website helemaal gevolgd (was wel zo
gemakkelijk, want ik heb net een nieuwe harde schijf en moest Ldraw nog erop
zetten). Er zijn echter twee kleine puntjes waar de installatie net iets
anders loopt dan jij beschrijft.

1) In mlcad300.zip staat al een folder opgenomen. Wanneer je deze uitpakt
naar C:\ldraw wordt er dus vanzelf een map MLCad_V3.00 aangemaakt.

2) Bij het starten van MLCad moet je het programma vertellen waar de Ldraw
folder zich bevindt (in C:\ldraw). Dit hoeft alleen de eerste keer dat je
het programma start.

Ik heb nog geen gelegenheid om de Nederlandstalige versie te gebruiken, maar
een vluchtige blik erover heeft een positieve indruk op me gemaakt. Mocht ik
nog iets tegen komen, dan hoor je het wel!

Bedankt voor deze geweldige inspanning!

Groeten,

Stefan.