Subject:
NEDERLANDS TALIGE MLCAD - NU ONLINE!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 20 May 2003 06:48:28 GMT

Hallo allemaal,

Met enige trots presenteer ik jullie de Nederlands talige versie van MLCad!
Op een enigsinds experimentele website staat nu de pagina met alle info die
je nodig hebt om met LDraw en MLCad aan de slag te gaan:

http://home.zonnet.nl/jmolen/mlcadnl.html

De rest van de site is "under heavy construction", maar ik wilde jullie niet
langer in spanning laten :-)

Wat kan je hier vinden?

- Hulp voor eerste keer gebruikers
- MLCad Nederlands (versie 1.0)
- Uitleg over installatie

Wat moet er nog gebeuren?

- De help files moeten nog vertaald worden
- Vertaling consequent doorvoeren (af en toe zitten er nog wat verschil in)
- Website afmaken en onderhouden

Er zal vanaf vandaag een regelmatige update plaatsvinden op deze pagina, dus
kijk er regelmatig eens naar.
Tevens zal ik via deze newsgroep iedereen op de hoogte houden.

Probeer het eens, kom met je commentaar en laat me weten wat je er van vind!

Jaco