Re: legoworld, meerdagenkaarten
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 14 Aug 2002 21:27:25 GMT

In lugnet.loc.nl, Saskia van Doesburg writes:
ik zit dan net midden in een verhuizing, dus wat mij betreft is het
naar binnen, scoren, en weer weg. Maar vorig jaar heb ik over dat scoren
twee dagen gedaan (bedenktijd) en toen zaten we in een hotel (zwolle is een
eind voor ons).

Toch nog een lastige keuze, nietwaar. Of alles in 1 dagje proppen en je
verder op het huis storten, ofwel de verhuizing zo plannen dat je meer tijd heb.

Zijn er dan nog zoveel vrijwilligers nodig trouwens?

Geen idee, er dit jaar niet meer bijhorend hoor ik daar echt weinig van.
Maar, iets moois bouwen en laten zien kan ook. Hoewel men het erg zal
waarderen als je als bouwer alle 5 dagen aanwezig kan zijn, ben je voor een
kortere periode ook welkom. Bij de bij de treinbaan aanwezige bouwwerken
bijvoorbeeld, was dat vorig jaar zodanig op te vangen dat er geen ernstige
gaten gevallen zijn. Er is vanuit de bouwsteen ook een collectieve
overnachtingsmogelijkheid georganiseert.
(Zie  http://www.debouwsteen.com/legoworld2002.htm  rechts onderaan)

Met vriendelijke groet, M. Moolhuysen.