Subject:
legoworld, meerdagenkaarten
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 9 Aug 2002 14:12:12 GMT

Ik heb gemaild naar de IJsselhallen, en Renate Ouweneel vertelde mij dat ze
niet zeker wist over de meer dagen kaarten, en de voorverkoop.

Kan iemand mij vertellen of ik in de voorverkoop meerdagen kaarten kan
krijgen, en of ze eigenlijk wel verkrijgbaar zijn dit jaar?
Vorig jaar viste ik bijna achter het net  terwijl ik hotel en al geboekt had
(dat was ook de reden dat ik nog wel kaarten kreeg).

Groet
Saskia