Re: legoworld, meerdagenkaarten
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 13 Aug 2002 21:04:13 GMT

In lugnet.loc.nl, Saskia van Doesburg writes:
[snip]
Kan iemand mij vertellen of ik in de voorverkoop meerdagen kaarten kan
krijgen, en of ze eigenlijk wel verkrijgbaar zijn dit jaar?
Vorig jaar viste ik bijna achter het net  terwijl ik hotel en al geboekt had
(dat was ook de reden dat ik nog wel kaarten kreeg).

Hallo Saskia,

Ik maak dit jaar geen deel uit van de organisatie, maar toch: Heb je geen
zin om met iets / ergens aan mee te doen? Dan ben je van toegang verzekerd.
Zo ga ik in ieder geval naar Zwolle. Vanzelfsprekend heb je dan bij de
treinen de meeste kans om mij te vinden.

Met vriendelijke groet, M. Moolhuysen.