 Help on Searching

 Local / Danmark / 379
378  |  380
Re: Mindstorms
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Tue, 5 Aug 2003 18:44:28 GMT
Viewed:
7753 times

Anders Søborg's utterance expressed in news:HJ565v.1n9q@lugnet.com:

Hej alle sammen!
Jeg er helt ny her, men jeg synes at Byggepladsen lyder som et rigtigt
godt initiativ, og jeg glæder mig til at høre mere. Til dem af jer der
er interesseret i Mindstorms, så har jeg en mindstorms side på
www.norgesgade14.dk/lego
Jeg håber i kigger forbi.
hilsen Anders

Hej og velkommen til!

Jeg er selv mindstormsmand (eller fanatiker eller hvad
man nu kalder det...)... din side er da bare great  :)

Jeg mangler selv at få lavet en decideret side med mine
mindstorms-kreationer (shame on me...)  din pinball-
maskine er fed - I det hele taget at bruge rcx til spil
er sjovt - jeg er ved at lege med en "sænkeslagskibe"-
maskine med to rcx'er hvor man skal kunne spille mod
hinanden - men start på nyt arbejde sætter desværre en
bremse i byggeriet/programmeringen  :(

Nå... velkommen til

Hilsner!
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk  |
| N55 43.184  E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |