 Help on Searching

 Local / Danmark / 377
376  |  378
Re: Mindstorms
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Tue, 5 Aug 2003 11:43:36 GMT
Viewed:
7617 times

In lugnet.loc.dk, Anders Søborg wrote:

Hej alle sammen!
Jeg er helt ny her, men jeg synes at Byggepladsen lyder som et rigtigt godt
initiativ, og jeg glæder mig til at høre mere. Til dem af jer der er
interesseret i Mindstorms, så har jeg en mindstorms side på
www.norgesgade14.dk/lego
Jeg håber i kigger forbi.
hilsen Anders

Hej Anders,

Jeg kender ikke så meget til Mindstorms, men fin side, som du har fået lavet
der.

Som Carsten skriver så kig forbi byggepladen.dk og Forum. Du er også velkommen
til at maile til mig(direkte eller via formularen på Byggepladen.dk) hvis du
skulle have spørgsmål vedr. foreningen.

Hilsen Kecia :-)