 Local / Danmark / 372
  Mindstorms

Hej alle sammen! Jeg er helt ny her, men jeg synes at Byggepladsen lyder som et rigtigt godt initiativ, og jeg glæder mig til at høre mere. Til dem af jer der er interesseret i Mindstorms, så har jeg en mindstorms side på www.norgesgade14.dk/lego (...) (21 years ago, 5-Aug-03, to lugnet.loc.dk)

  Re: Mindstorms

(...) Hej Anders jammen, du er da velkommen til at kigge forbi Byggepladens endnu ikke særligt udbyggede side på (URL) evt. linket til vores Forum, hvor alle er velkomne (uanset medlemsskab af Byggepladen). Hilsner, Carsten Straaberg (21 years ago, 5-Aug-03, to lugnet.loc.dk)

  Re: Mindstorms

(...) Hej Anders, Jeg kender ikke så meget til Mindstorms, men fin side, som du har fået lavet der. Som Carsten skriver så kig forbi byggepladen.dk og Forum. Du er også velkommen til at maile til mig(direkte eller via formularen på Byggepladen.dk) (...) (21 years ago, 5-Aug-03, to lugnet.loc.dk)

  Re: Mindstorms

Anders Søborg's utterance expressed in news:HJ565v.1n9q@lugnet.com: (...) Hej og velkommen til! Jeg er selv mindstormsmand (eller fanatiker eller hvad man nu kalder det...)... din side er da bare great :) Jeg mangler selv at få lavet en decideret (...) (21 years ago, 5-Aug-03, to lugnet.loc.dk)