 Help on Searching

 Local / Danmark / 355
354  |  356
Re: Stiftende generalforsamling for Byggepladen
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Tue, 3 Jun 2003 10:44:57 GMT
Viewed:
9239 times

In lugnet.loc.dk, Arne Lykke Nielsen wrote:
Invitation til stiftende generalforsamling for den Danske LEGO® klub
Byggepladen.

Tid: Lørdag den 7. juni 2003, kl. 11.00

Kecia Hansen
René Hoffmann
Lars Hector Lange
Christian Lindblad Rasmussen
Carsten Straaberg

Hej AFOL's!

Jeg kan desværre ikke komme på lørdag, men jeg synes initiativet er glimrende.

Indkøbstip: Nogle Kvickly'er (f.eks. Stenløse og Englandsvej, men ikke Herlev og
Glostrup!?) har piratskibet 6290 på tilbud til 399 kr, normalpris 899. Og TRU
(Jyllingevej ihvertfald) har fået de nye sæt i dag: 4 nye SW mini's (lidt større
end de sidste, 74,95 kr/stk), tog- og politi-sættene, AT-AT og Hailfire Droid -
men af en eller anden grund ikke de nye Adventurers Orient, som ellers har været
i SaH de sidste par uger.

mange hilsner
Arne

Hej Arne!

Ærgerligt, at du ikke kan komme, men du er selvfølgelig altid velkommen til at
blive medlem af klubben.

Jeg har selv købt en 6290 i Kvickly på Nørrebrogade. Lars Hector Lange har købt
2 i Herlev.

BR har iøvrigt også fået (i hvertfald) de nye politisæt.

Hilsen
Kecia