 Local / Danmark / 352
351  |  353
Subject:
Stiftende generalforsamling for Byggepladen
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Fri, 30 May 2003 10:21:51 GMT
Highlighted:
! (details)
Viewed:
9096 times

Invitation til stiftende generalforsamling for den Danske LEGO® klub
Byggepladen.

Tid: Lørdag den 7. juni 2003, kl. 11.00

Sted: Hos Carsten Straaberg, Roskildevej 352 A, 2630 Taastrup

Dagsorden:

1. Valg af dirigent.
2. Velkomst ved initiativtagere.
3. Godkendelse af vedtægterne.
4. Fastsættelse af kontingent og gebyr(budget).
5. Valg af formand for et år.
6. Valg af kasserer for et år.
7. Valg af næstformand for et år.
8. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for et år.
9. Valg af 2 bestyrelsessuppleanter for et år.
10. Valg af 1 revisor for et år.
11. Valg af 1 revisorsuppleant for et år.
12. Initiativtagere fremlægger planer for kommende år
13. Eventuelt.

Interesserede bedes tilmelde sig pr. e-mail til Carsten Straaberg
cstr@tiscali.%NoMoreSpam%dk

Vedtægterne kan ses på http://www.kecia.dk/byggepladen/vedtaegter_rev1_0.pdf

Har du spørgsmål om Byggepladen, er du velkommen til at sende en mail til Kecia
Hansen kch@adslhome.%NoMoreSpam%dk eller til Carsten.

Med venlig hilsen initiativtagerne:
Kecia Hansen
René Hoffmann