 Local / Danmark / 316
315  |  317
Re: Minifig spørgsmål
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Thu, 13 Feb 2003 08:32:42 GMT
Viewed:
10010 times

"Lars Gjerløw Jørgensen" <lgjPURGE@jyde.dk> wrote in message
news:Xns931F93B3C9674lgjatjydedotdk@209.68.63.236...
hmm  ikke lige den som du skriver om der, men
jeg mindes en gang i firserne hvor en af mine
venner (hvis far vist nok arbejdede hos LEGO)
havde en del minifigs som var limet sammen. En
del af dem havde nøgleringe påmonteret og alle
havde forskellige mærker påtrykt. Jeg vil tro
de har været brugt som firmagaver ligesom man
kan få schweizerknive med firmalogo påtrykt.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hej Lars ;-)

Takker for info, dog kan jeg oplyse at denne ikke er beregnet som nøglering,
der er ihvertfald ikke hul til det (heldigvis) ;-)

| oz2lgj |
xxxxxxxxxxxx
Nææ, en "lige sindet" ;-)  Hvor hyggeligt.
73 de oz1zzt.

/Hector
"We are living in a world today where lemonade is made from artificial
flavors, and furniture polish is made from real lemons." -Alfred E. Newman