 Local / Danmark / 315
Re: Minifig spørgsmål
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Tue, 11 Feb 2003 13:26:35 GMT

"Hector" <hector-nospam-@danbbs.dk> mumbled in
news:H95yAq.ICE@lugnet.com:

For et stykke tid siden faldt jeg over en minifig på et loppemarked
som har et påtrykt "Se og Hør" logo på maven, i "proff" kvalitet. Den
er formodentlig limet sammen, men hovedet kan skilles fra kroppen men
ikke hverken ben eller hår pragt kan kan adskille. Mystisk!

Men er der nogle herinde som kender til historien omkring en sådan ?

hmm  ikke lige den som du skriver om der, men
jeg mindes en gang i firserne hvor en af mine
venner (hvis far vist nok arbejdede hos LEGO)
havde en del minifigs som var limet sammen. En
del af dem havde nøgleringe påmonteret og alle
havde forskellige mærker påtrykt. Jeg vil tro
de har været brugt som firmagaver ligesom man
kan få schweizerknive med firmalogo påtrykt.

Hilsner!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk  |
| N55 43.184  E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |