 Help on Searching

 Local / Danmark / 312
311  |  313
Subject:
Minifig spørgsmål
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Thu, 23 Jan 2003 10:54:11 GMT
Viewed:
10102 times

Da i stuen ;-))

For et stykke tid siden faldt jeg over en minifig på et loppemarked som har
et påtrykt "Se og Hør" logo på maven, i "proff" kvalitet. Den er
formodentlig limet sammen, men hovedet kan skilles fra kroppen men ikke
hverken ben eller hår pragt kan kan adskille. Mystisk!

Men er der nogle herinde som kender til historien omkring en sådan ?

Med klodset hilsen

Hector
Peggy Bundy: " Hi Al, did you miss me? "
Al Bundy      : " Yeah, with every bullet so far... "