 Local / Danmark / 307
    Danske LEGO-tog på Brickshelf —Esben Kolind
   Hej med jer, danske LEGO fans! Som en opfølgning på min annoncering af min metrostation, ville jeg gerne gøre lidt "reklame" for mine andre modeller af danske tog som jeg uploadede for et halvt års tid siden. Der er både modeller af Øresundstoget, (...) (22 years ago, 6-Jan-03, to lugnet.loc.dk)

        Re: Danske LEGO-tog på Brickshelf —Kecia Hansen
     (...) Hej Esben, Et par korte kommentarer til nogle af modellerne: Copenhagen Junction: Rigtig, rigtig flot. Kan godt li' det hvide/gule tog. Masser af gode små detaljer. Godt gået! FEstation: Den er altså også flot. Minder mig om Valby Station!? (...) (22 years ago, 7-Jan-03, to lugnet.loc.dk)

        Re: Danske LEGO-tog på Brickshelf —Martin Bruun
   (...) Hej Esben, Det er altid sjovt at se velkendte objekter udført i lego og dine modeller er meget flotte. Min personlige favorit blandt dine enkeltstående modeller er din HT-bus, skarpt forfulgt af S-toget. Jeg kender ikke Øresundstoget eller IC4 (...) (22 years ago, 7-Jan-03, to lugnet.loc.dk)