 Help on Searching

 Local / Danmark / 308
307  |  309
Re: Danske LEGO-tog på Brickshelf
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Tue, 7 Jan 2003 11:56:07 GMT
Viewed:
9407 times

In lugnet.loc.dk, Esben Kolind writes:
Hej med jer, danske LEGO fans!

Som en opfølgning på min annoncering af min metrostation, ville jeg gerne
gøre lidt "reklame" for mine andre modeller af danske tog som jeg uploadede
for et halvt års tid siden.
Der er både modeller af Øresundstoget, de nye S-tog (i to udgaver), et
ME-lokomotiv, det endnu ikke færdigbyggede IC4-tog og altså nu den nye metro.

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=esbenkolind

Det kunne være sjovt at høre hvad I danskere synes om modellerne.

Hav det godt,

Esben

Hej Esben,

Et par korte kommentarer til nogle af modellerne:

Copenhagen Junction: Rigtig, rigtig flot. Kan godt li' det hvide/gule tog.
Masser af gode små detaljer. Godt gået!

FEstation: Den er altså også flot. Minder mig om Valby Station!?

HarlekinHall: Wow! Imponerende.

MetroStation: Jeg vidste ikke Metroen kørte til Tokyo, London osv... ;-) Nå
spøg til side, den er rigtig flot lavet. Jeg kan rigtig godt li'
gadeniveauet med ovenlys vinduerne og nedgangen. Du har rigtigt mange gode
detaljer med, og toget ligner også fint.

OfficeBuilding: Igen flot. Limousinen er ret sjov.

S-train: Ahh. Min favorit blandt dine tog. Ligner det virkelige tog ret
godt, når man tænker på hvor svært det er at lave kurveformerne.

TheStreet: Flot Diorama, med gode bygninger.

Alt i alt, er det bare at sige: Fortsæt det gode byggearbejde!

Kecia