 Help on Searching

 Local / Danmark / 309
308  |  310
Re: Danske LEGO-tog på Brickshelf
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Tue, 7 Jan 2003 14:29:17 GMT
Viewed:
9831 times

In lugnet.loc.dk, Esben Kolind writes:
Hej med jer, danske LEGO fans!

Som en opfølgning på min annoncering af min metrostation, ville jeg gerne
gøre lidt "reklame" for mine andre modeller af danske tog som jeg uploadede
for et halvt års tid siden.
Der er både modeller af Øresundstoget, de nye S-tog (i to udgaver), et
ME-lokomotiv, det endnu ikke færdigbyggede IC4-tog og altså nu den nye metro.

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=esbenkolind

Det kunne være sjovt at høre hvad I danskere synes om modellerne.

Hav det godt,

Esben

Hej Esben,

Det er altid sjovt at se velkendte objekter udført i lego og dine modeller
er meget flotte.

Min personlige favorit blandt dine enkeltstående modeller er din HT-bus,
skarpt forfulgt af S-toget. Jeg kender ikke Øresundstoget eller IC4 toget så
godt, men de også ret flotte - især Øresundstoget.

Din Metro-station er fantastisk udført med mange velproportionerede
detaljer. Generelt kan jeg godt lide alle de detaljer du får med i dine
modeller, jeg tænker her ikke mindst på alt det, som dine minifigs går rundt
og foretager sig.

Technic-nørden i mig kan også godt lide dine pneumatiske togdøre. Der har du
virkelig fået teknikken godt skjult så funktionaliteten ikke går ud over
udseendet.

Med venlig hilsen
Martin
(som i juleferien fik købt motor, transformator, skinner samt et par vogne
til sit hidtil eneste togsæt, som nu består af 2 Limited Ed. Santa Fe
Superchiefs og tre vogne fra My Own Train serien)