To LUGNET News Traffic PageSign In (Members)
 Local / *65752 (-5)
  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) Grattis! Jag kan köra; jag har täckt släp (noga rengjord hästkärra) och fritt i helgen. Om någon vill åka med från Örebro till Örnsköldsvik och tillbaka lördag-söndag vore det trevligt. Med släp går det visserligen något långsammare, men man (...) (18 years ago, 11-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) Jag vann auktionen på flipperspelet. Inget för oss gamla farbröder som sagt, men jag kan tänka mig att köra en lånad Kadett-kombi, förutsatt att allt får plats i den och ifall det är enda lösningen. Då kan jag leverera till antingen Eskilstuna (...) (18 years ago, 10-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: new Thomas the Tank Engine sets

(...) I can help you get a Cranky if you like. Let me know. Russell BayLUG (18 years ago, 10-Sep-06, to lugnet.loc.au)

  Re: new Thomas the Tank Engine sets

"Deidre Rushton Brumby" <drb@tasmail.com> wrote in message news:J57CKK.o28@lugnet.com... (...) Thanks. I checked my local Target and same story, Harold but no Cranky. Still, Harold alone will make my nephew happy. Kerry (18 years ago, 10-Sep-06, to lugnet.loc.au)

  Re: Brickvention 2006 photos

(...) Nice photography, Braith! Very well done! (...) (URL) wait, that's me... *blush* (...) Hear, hear! And let's hope we all get plenty of spare time to work on new MOCs. Thanks for posting your pics! Cheers, Paul (18 years ago, 10-Sep-06, to lugnet.loc.au)

Redisplay Messages:  All | Compact